Vil du bli ledende på Programmatic i Norge? Diar søker Head of Programmatic.
Diar er et nyetablert selskap med ambisjoner om å bli en betydelig aktør innen digital markedsføring i Norge. Selskapet er et felles initiativ fra mediekonsernene Aller og Amedia og lanseres kommende høst. Diar vil ved oppstart ha en ukentlig dekning på 2,7 millioner nordmenn. Ved å forenkle, systematisere og dokumentere effekter av digital markedsføring skal Diar bidra til å skape varige verdier for store norske merkevarer.
Til å lede arbeidet med å bygge og utvikle programmatiske mediekjøp søker selskapet nå en Head of Programmatic. I rollen vil du få ansvaret for å sikre selskapets posisjon i det programmatiske markedet og at selskapet tar i bruk egnet teknologi, benytter relevante data, og videreutvikler produktene til det beste for kundene.
I rollen som Head of Programmatic vil du være ansvarlig for at selskapet utvikler og når strategiske og operasjonelle målsetninger innen programmatisk salg, og sikre at alle ansatte besitter riktig kompetanse. Rollen innebærer personalansvar for selskapets fremtidige ressurser innen Programmatic, Ad Operations og Ad Tech. Stillingen rapporterer til Managing Director.
Bakgrunn:
Egenskaper:
Om du har spørsmål til stillingen kan du kontakte Ben Christensen på telefon 90 79 98 79 eller ben@ayay.nosom er engasjert som prosjektleder og strategisk rådgiver for Diar.
Søknadsfrist: 4. august 2019
Bransjekategori | Annet |
Bransje | Annet |