Vil du være med å utvikle fremtidens digitale markedsplass? Diar søker Ad Operations Manager
Diar er et nyetablert selskap med ambisjoner om å bli en betydelig aktør innen digital markedsføring i Norge. Selskapet er et felles initiativ fra mediekonsernene Aller og Amedia og lanseres kommende høst. Diar vil ved oppstart ha en ukentlig dekning på 2,7 millioner nordmenn. Ved å forenkle, systematisere og dokumentere effekter av digital markedsføring skal Diar bidra til å skape varige verdier for store norske merkevarer.
Vi søker Ad Operations Manager som vil være sentral i arbeidet med å utvikle og drifte selskapets økosystem og som skal bidra til å forenkle dagens salgsprosesser. Stillingen vil få ansvar for å utvikle, forbedre og drifte gjennomføringen av digitale kampanjer.
I rollen som Ad Operations Manager skal du analysere varelager, planlegge og booke kampanjer, tilrettelegge, forenkle og håndtere annonsemateriell, optimalisere kampanjer basert på definerte KPIer, og bistå i evaluering basert på kvantitative effekter. Du vil være en aktiv bidragsyter for at selskapet iverksetter tiltak for å automatisere flere av dagens manuelle arbeidsprosesser. I tillegg skal du bidra til utvikling av Diar sitt økosystem i samarbeid med øvrige kollegaer. Stillingen rapporterer til Head of Programmatic.
Bakgrunn:
Egenskaper:
Om du har spørsmål til stillingen kan du kontakte Ben Christensen på telefon 90 79 98 79 eller ben@ayay.no som er engasjert som prosjektleder og strategisk rådgiver for Diar.
Søknadsfrist: 4. august 2019
Bransjekategori | Annet |
Bransje | Annet |